سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/04/05 - 12:36
  • تعداد بازدید خبر : 525
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
بازرس‌کل استان ایلام در دیدار با خانواده شهدا به مناسبت گرامی‌داشت هفته قوه‌قضاییه:

خانواده‌های شهدا مایه‌ عزت و آبرو برای همه‌ ما و الگوهای ایثار و مقاومت هستند

به مناسبت هفته قوه‌قضاییه و هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران امام (ره)، مهدی اصلانی بازرس‌کل استان ایلام به همراه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جمعی از مسئولان از خانواده شهیدان شیرزادی، ولیزاده دیدار و تجلیل کردند.

به گزارش روابط‌عمومی، بازرس‌کل استان ایلام، در دیدار با خانواده شهیدان «خلیل شیرزادی و عبدالحسین ولیزاده» منتسب به همکاران دادگستری و بازرسی‌کل استان ایلام اظهار داشت: افتخاری نصیب حقیر و همکاران شد که خدمت خانواده‌های شهدا برسیم و قدردان زحمات و ایثارگری‌های خانواده این شهدای بزرگوار باشیم، ما هر چه تلاش کنیم برای ارج نهادن به مقام شهید و شهادت بازهم کم است.

وی افزود: ملتی که ایثار و مقاومت داشته باشد، همیشه پیروز و پرافتخار خواهد بود و ملتی که برای پیشکسوتان شهید و شهادت خودش ارزش قائل شود، در طول تاریخ زبانزد عام و خاص خواهد بود و در دنیا برایش ارزش قائل خواهند بود.

اصلانی در ادامه تصریح کرد: ارج نهادن به مقام شهید و شهادت کمتر از خود شهادت نیست، اگر ما این‌ها را ارزش بدانیم بسیاری از مشکلات کم می‌شود، شهدا مهم‌ترین سرمایه دنیوی خودشان را که جانشان بود، کف دست گرفتند و به خاطر آن آرمان مقدس که فکر می‌کردند بشریت را نجات می‌دهد، حاضر شدند از سرمایه‌ی خودشان بگذرند، ما باید قدردان باشیم و حداقل قدردانی، توجه و عمل به وصیت‌نامه‌های شهداست.

بازرس‌کل استان ایلام گفت: همسران شهدا، پدران و مادران شهدا در فراق شهیدشان سختی‌ها و مرارت‌هایی را متحمل شدند و باخدای خودشان معامله کردند و وظیفه‌ی همگان است که هر کاری که از دستمان برمی‌آید برای این خانواده‌ها انجام دهیم.

مهدی اصلانی بیان داشت: اگر این خانواده‌ها همراه شهدا نبودند و از راه و هدف مقدس شهدا حمایت نمی‌کردند، قطعاً در اراده و مسیر حرکت آن‌ها تأثیرگذار بود، آن‌ها باخدای خود معامله کردند و رفتند و آن‌هایی که ماندند کاری زینبی می‌کنند و کارشان کمتر از شهادت نیست.

بازرس کل استان ایلام در پایان عنوان کرد: من به شما به خاطر حفظ و استمرار حرکت در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم و هر کاری هم که از طرف مجموعه ما برمی‌آید در خدمت خانواده محترم شما و همه‌ی شهدا هستیم، این وظیفه است، نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست، اگر شهدا نبودند، نظام ما ماندگار و پایدار نبود، عزت و افتخار این مملکت و نظام هم وابسته به همین شهداست، خانواده‌های شهدا مایه‌ی عزت و آبرو برای همه‌ ما و الگوهای ایثار و مقاومت هستند.

 

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -