سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/05/24 - 10:56
  • تعداد بازدید خبر : 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور چهار ساعته بازرس کل کردستان در شهرداری سنندج و گفت و گو با مراجعان/برخی مشکلات مرتفع شد

بازرس کل کردستان در شهرداری سنندج حضور یافت و ضمن گفت وگو با مراجعان دستوراتی را برای رفع مشکلات آنها صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کردستان، عیسی هواسی در حاشیه حضور در شهرداری مرکزی سنندج و استماع و رسیدگی به مشکلات مردم عنوان کرد: آینده شهرها را نباید قربانی تامین هزینه‌های جاری شهرداری‌ها کرد.

وی با اشاره به جایگاه شهرداری و تنوع و تکثر خدمات آن و ارتباط آن با تمامی آحاد جامعه آن را ویترین نظام دانست.

وی به برخی موضوعات مهم حوزه مدیریت شهری اعم از ساخت و سازهای غیرمجاز، حذف پارکینگ و... برخوردهای چندگانه و سلیقه‌ای اشاره و از این مسائل به عنوان مهمترین چالش‌های حوزه ساخت و ساز یاد کرد.

بازرس کل استان کردستان افزود: در راستای ارتقای سطح مدیریت و زیباسازی شهری می‌بایست در زمینه‌ی ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی، ساماندهی مشاغل مزاحم، افزایش کیفیت آسفالت شهری، ساماندهی اماکن مذهبی، ساخت دهکده سلامت، پایبندی به طرح جامع ترافیکی، افزودن ایستگاه‌های به روز تاکسی و اتوبوس، ساماندهی آب‌های سطحی کار جهادی صورت پذیرد و عنوان داشت برنامه‌ریزی مدون و پایبندی به اجرای آن، بهترین راه برای پیشرفت شهری دانست.

هواسی ضمن اشاره به نقش کلیدی شهرداری در کمیسیون ماده 5 و لزوم دخالت موثر این نهاد در تصمیمات کمیسیون، پرداخت مطالبات پرسنل شرکتی، پیمانکاران و سازمان تأمین اجتماعی را ضروری و حق‌الناس دانست.

در این جلسه بازرس‌کل استان، معاون نظارت و بازرسی و همکاران گروه سیاسی- قضایی با حضور شهردار سنندج و روسای سازمان‌های تابعه آن به مدت ۴ ساعت به حدود ۱۰۰ فقره درخواست و مشکلات مراجعان رسیدگی کرده که مشکل اکثر آنها با بررسی و صدور دستورات لازم مرتفع شد.

در پایان هواسی از زحمات و تلاش‌های همکاران سازمان شهرداری در راستای خدمت رسانی بهتر و رسیدگی به درخواست‌های مردم تقدیر و تشکر کرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -