سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/06/02 - 14:11
  • تعداد بازدید خبر : 499
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور سرپرست امور حقوقی و رییس امور تعرفه‌ها و قراردادهای مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در بازرسی‌کل زنجان

سرپرست امور حقوقی و رییس امور تعرفه‌ها و قراردادهای مدیریت گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران با همراهی مدیرعامل و رییس اداره حقوقی شرکت گاز استان با حضور در محل بازرسی‌کل استان زنجان با بازرس‌کل استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان زنجان، ابوالفضل خمسه بازرس‌کل استان در این دیدار، ضمن اشاره به ضرورت نظارت اداره حقوقی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: ایجاد داشبردهای مدیریتی ملی و کسب اطلاع از وضعیت شکایات و دعاوی مطروحه‌له یا علیه شرکت در راستای حمایت موثر از واحدهای حقوقی از ضروریات نظارت‌های ملی است .

بازرس‌کل استان زنجان در ادامه افزود: دفاع از حقوق عمومی محتاج به پیگیری و رصد به روز پرونده‌های مطروحه و به ویژه مهم واحدهای حقوقی شرکت ملی و تقویت کیفی و کمی نیروهای حقوقی است.

رییس شورای دستگاه های نظارتی استان زنجان تصریح کرد: در پاره‌ای از دعاوی مطروحه به طرفیت شرکت گاز که مبلغ خواسته آن نیز بالا است، طرف دعوا از وکلای متبحر استفاده می‌کند که با توجه به تعدد موضوعات مطروحه در واحدهای حقوقی، ضرورت پشتیبانی علمی و تخصصی واحدهای مذکور و ارتقای دانش حقوقی آن‌ها توسط شرکت ملی و به اشتراک‌گذاری مبانی استدلالی و استنادی با شرکت‌کنندگان در جلسات محاکم در راستای دفاع موثر از حقوق‌عامه امری ضروری است.

بازرس‌کل استان به آسیب‌های شناسایی شده در بازرسی‌های به عمل آمده از شرکت مذکور اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌ای آموزشی پیرامون برخی از مقررات از جمله شرایط عمومی پیمان و قانون برگزاری مناقصات و... برای عوامل ذی‌مدخل در شرکت ضروری است .

خمسه در پایان افزود: بازرسی‌کل استان برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان، در کنار مدیران شرکت گاز زنجان بوده و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی خود، به منظور طی روند قانونی و به پایان رساندن پروژه‌های گاز رسانی در موعد مقرر، شرکت گاز را یاری می‌کند.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی