سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/07/25 - 10:19
  • تعداد بازدید خبر : 188
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل در بازرسی‌کل استان هم‌زمان با سالروز تاسیس سازمان

رئیس کل دادگستری اردبیل به همراه دادستان و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان با حضور در بازرسی کل اردبیل سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین کثیرلو در این دیدار صمیمی با تبریک هفته وحدت گفت: خدمت در نظام منتسب به ولایت فقیه یکی از نعمات خاص باری تعالی است که در راستای انجام کار عبادی، خدمت‌رسانی صادقانه و جهادی از ملزومات آن می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه، یکى از حیاتى‌ترین ارکان یک مدیریت سالم و کارآمد در نظام اسلامی، وجود یک مجموعه کامل و دقیق نظارت و بازرسى است افزود: همکاران سازمان بازرسی توانسته‌اند با تخصص، تعهد و تلاش شبانه‌روزی و جهادگونه خود گام‌های موثری در راستای سیاست‌های کلی قوه‌قضاییه بردارند و اهداف پیش‎‌بینی شده را تحقق بخشند. در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از زحمات بازرس کل استان و مجموعه آن تقدیر به عمل آمد.

بنا بر این گزارش در سالروز تشکیل سازمان بازرسی، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، شهردار و فرماندار اردبیل از رئیس‌کل بازرسی و مجموعه این اداره‌کل در استان اردبیل تقدیر و تشکر نمودند.

حضور در صدا و سیما

کاظمی الموتی بازرس‌کل استان اردبیل همچنین به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بازرسی در برنامه‌های زنده تلویزیونی «بحث روز» و «رادیویی دانیشیق»، صداوسیمای استان اردبیل حضور یافت و برنامه‌ها، اهداف و اقدامات بازرسی کل استان را تشریح کرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -