سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/09/09 - 16:01
  • تعداد بازدید خبر : 280
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور بازرس کل استان البرز در شورای اداری فردیس/ مشکلات شهرستان فردیس در دستور کار بازرسی

بازرس کل استان البرز با هدف شناسایی و پیگیری مشکلات و آسیب های دستگاه های اجرایی و اداری و همچنین موانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان فردیس و تلاش برای رفع آن‌ها در جلسه شورای اداری شهرستان شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان البرز، احمد علی آبادی فراهانی بازرس کل استان در این جلسه ضمن تقدیر از  زحمات دستگاه های اجرایی شهرستان فردیس، خاطرنشان کرد: کلیه موارد و مشکلات احصاء شده در چهارچوب ضوابط و مقررات، قابل حل خواهد بود.

وی ادامه داد: در صورت انعکاس مشکلات استان از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، بازرسی کل استان در راستای رفع پیگیری و کمک خواهد کرد.

در این جلسه، تعدادی از مسئولین و روسای اداره های تابعه شهرستان فردیس مشکلات این شهرستان را مطرح کردند.

بازرس کل استان البرز در حاشیه حضور در جلسه شورای اداری شهرستان فردیس با سرهنگ پاسدار احسان علیزاده فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان نیز دیدار و از آخرین وضعیت و آسیب‌های امنیتی موجود در حوزه شهرستان مطلع شد.

همچنین بازرس کل استان البرز در معیت مسئولان اداره صمت شهرستان فردیس از شهرک صنعتی سیمین دشت بازدید و طی نشست سه ساعته با فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شهرک صنعتی از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات صنایع قرار گرفت.

در عین حال مقرر شد با پیگیری و تداوم جلسات و نشست‌های تخصصی و کارشناسی با حوزه‌های مربوطه در بازرسی کل استان البرز، دغدغه‌ها و مشکلات واحدهای صنعتی شهرک تحت بررسی و پیگیری قرار گیرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -