سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/04 - 15:40
  • تعداد بازدید خبر : 106
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد؛

حضور بازرس‌کل استان آذربایجان شرقی در نماز جمعه شهرستان ورزقان

بازرس‌کل استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با امام‌جمعه شهرستان ورزقان، با حضور در نماز جمعه، به مشکلات و درخواست‌های مردمی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی بازرس کل استان آذربایجان شرقی، سعید قاسمی وند به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در میان نمازگزاران نمازجمعه شهرستان ورزقان  ضمن ایراد سخنرانی، در حاشیه نماز به مشکلات و درخواست‌های شهروندان پاسخ داد.

بازرس‌کل استان آذربایجان شرقی در ابتدای سخنان خود ضمن تجلیل از مقام شامخ شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید آیت‌الله رئیسی و هیات همراه ، با اشاره به وظایف سازمان بازرسی کل کشور و رسالت بازدارنده و پیشگیرانه این سازمان در مبارزه با فساد به تبیین وظایف و ماموریت‌های سازمان بازرسی کل کشور پرداخت.

قاسمی‌وند ضمن بیان نکاتی در خصوص موثر بودن حضور کارشناسان سازمان بازرسی در میان مردم و ارتباط دوسویه با شهروندان، گزارش مختصری از اقدامات این بازرسی کل ارائه داد.

بازرس‌کل استان آذربایجان‌شرقی و هیات همراه در حاشیه مراسم نمازجمعه در قالب میزخدمت به درخواست‌ها و شکایات نمازگزاران رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -