سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/04/02 - 11:12
  • تعداد بازدید خبر : 455
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
امام جمعه ایلام در دیدار با اعضای شورای قضایی استان ایلام به مناسبت هفته قوه‌قضاییه:

حرکت خوبی که بازرسی ایلام آغاز کرده قابل‌تقدیر و امیدبخش است

اعضای شورای قضایی استان به مناسبت هفته قوه‌قضاییه پس از حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام و قرائت زیارت عاشورا و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و شهدا با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه در این دیدار گفت: چنانچه قاضی به هر دلیلی در صدور حکم خلاف واقع رای داد، هر چند ممکن است از قاضی دیگر کاری ساخته نباشد، اما در مراحل بعدی این صداقت و شهامت دستگاه قضایی است که در این مواقع بر اساس ضوابطی که دارد، تصحیح کند.

وی افزود: در مواردی هم که رسانه‌ای می‌شود و احساس می‌شود طرف مظلوم واقع شده است، به صورت جدی سرعت عمل و اطلاع‌رسانی شفاف به مردم را می‌طلبد.

امام جمعه ایلام در ادامه تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد کسی‌که به دستگاه قضائی استان مراجعه کرده است، دیگر برای پیگری کارش به دفتر ما نیاید، واقعا این حس بدی است که طرف احساس می‌کند که باید از جایی نامه ایی بیاورد تا کارش مورد رسیدگی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار در ادامه بیان داشت: حرکت خوبی که بازرسی استان آغاز کرده است، واقعا قابل تقدیر و امیدبخش است و این اقدام طبیعتا نیاز به پشتوانه‌ی قضایی دارد که مواردی که ارجاع می‌شود، سریع رسیدگی شود و بازخورد آن مشخص شود.

 

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -