سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/10/10 - 09:12
  • تعداد بازدید خبر : 257
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه شورای اداری بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جلسه شورای اداری بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور بازرس کل و کارکنان در سالن اجتماعات این بازرسی کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد، بازرس کل استان در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام  سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها گفت: سازمان بازرسی به عنوان یک نهاد نظارتی وظیفه مهم و بزرگی در برابر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور در دستگاه‌های اجرایی بر عهده دارد که انتظار می‌رود همکاران در این راه مهم نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

محمد مهدی صالحی با بیان اینکه بازرسان نقش و جایگاه اساسی در حفظ سلامت اداری دستگاه‌های اجرایی دارند، افزود: بازرسان باید با آشنایی و اطلاعات دقیق حضوری فعال در کمیسیون‌ها و شوراهای تصمیم‌گیری استان داشته و همواره اقدامات آنها مبتنی بر حاکمیت قانون باشد.

وی تاکید کرد:  باید تلاش کنیم برنامه‌های سال آینده کلان، تاثیرگذار، جامع و متناسب با گلوگاه‌های فساد بازدارنده باشد.

صالحی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان بازرسی کل استان در زمینه مبارزه با فساد و تخلف در دستگاه‌های اجرایی، یادآور شد: بازرسان نسبت به ثبت اثر بخشی‌ها در مهلت باقیمانده تلاش خود را مضاعف کرده تا از  زحمات انها نتیجه مطلوب بدست آید.

در ادامه این جلسه، سیدحسین محمودی‌کیا رئیس اداره برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی بازرسی کل استان به تشریح عملکرد ۹ ماهه حوزه اداری- مالی پرداخت و به سوالات برخی همکاران در این حوزه پاسخ داد.

انتهای پیام//

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی