سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/03/01 - 11:10
  • تعداد بازدید خبر : 169
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

تمرکز بر پروژه‌های مهم و کلان و استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در اولویت کاری بازرسی کهگیلویه و بویراحمد

جلسه شورای اداری بازرسی‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور بازرس‌کل و کارکنان صف و ستاد درسالن جلسات این بازرسی کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه وبویراحمد؛  بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه ضمن تبریک آغاز دهه کرامت، میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و روز دختر با اشاره به جایگاه سازمان بازرسی در قانون اساسی به عنوان نهاد عالی نظارت پرداخت و گفت: مبارزه جدی با فساد و تحقق اصل 174 قانون اساسی که همان نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرایی است، می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

محمدمهدی صالحی تاکید کرد: سازمان بازرسی به عنوان یک نهادعالی نظارتی، باید در خط مقدم مبارزه با فساد و امید به آینده برای مردم نقش‌آفرینی کند.

وی در این جلسه تمرکز بر پروژه‌های مهم و کلان، استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در پیشبرد اهداف سازمانی، اجرا و پیگیری پیشنهادات سازمان بازرسی، توجه جدی به مسائل فرهنگی، بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی، حضور فعال در مناقصه‌ها و مزایده‌ها و نظارت بر تکالیف دستگاه‌ها در قانون بودجه  1402 را اولویت بازرسان در حوزه‌های مختلف عنوان کرد.

در پایان این جلسه، همکاران با بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود، به بحث و تبادل نظر پرداختند.  

انتهای پیام//

 

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی