سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/09/22 - 09:25
  • تعداد بازدید خبر : 1043
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر فرماندهی انتظامی استان از بازرس‌کل استان زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان با حضور در بازرسی‌کل استان از عملکرد بازرس‌کل استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان زنجان، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان به همراه معاونین ضمن حضور در بازرسی کل استان، با اهدای لوح تقدیر از تعامل موثر بازرس‌کل و مسول حفاظت تقدیر و قدردانی کرد.

ابوالفضل خمسه بازرس‌کل استان زنجان در این نشست با تاکید بر ضرورت تعقیب منویات مقام معظم رهبری در مسیر مبارزه با فساد و تلاش در جهت انسداد ابواب مختلف آن در بدنه مراجع اداری و اجرایی کشور گفت: هرچه تعامل و همکاری این دو مجموعه بیشتر باشد، فضا برای مفسدان و متخلفان ناامن‌تر خواهد شد و این خود یکی از عوامل بازدارنده و پیشگیرانه در وقوع فساد خواهد بود.

خمسه با اشاره به تصویب ارتقای سازمان تفصیلی نیروی انتظامی توسط فرمانده معظم کل قوا بر استمرار جلسات مشترک به منظور تبادل‌نظر بین گروه‌های بازرسی‌کل و معاونت‌های نیروی انتظامی به ویژه معاونت اقتصادی استان تاکید کرد و افزود: تعامل بین بازرسی و نیروی انتظامی باعث هم‌افزایی در ارتقای شاخص سلامت نظام اداری در حوزه‌های متعدد خواهد شد.

رئیس شورای دستگاه‌های نظارتی استان زنجان افزود: از رویکردهای مهم بازرسی‌کل حضور در جلسات تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز استان بوده و این بازرسی‌کل همواره در کنار دستگاه‌ها و مسئولان است و سیاست و اعتقاد ما بر پیشگیری است. هم‌چنان که اقدامات انجام شده در راستای صدور گزارش‌های هشداری، تذکرها و توصیه‌های صورت گرفته گواه بر این موضوع است.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -