سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/09/26 - 11:22
  • تعداد بازدید خبر : 160
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد؛

تسریع در بهبود وضعیت انبارهای نگهداری اموال تملیکی کهگیلویه و بویراحمد

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه سربازرس گروه اقتصادی و زیربنایی از انبارهای اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمدمهدی صالحی در راستای انجام ماموریت‌های نظارتی سازمان بازرسی با حضور در انبارهای جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان از بخش‌های مختلف آنها بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت کالاهای موجود در این انبار ها قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید گفت: از آبان سال ۱۴۰۰ طی اولین بازدید مشخص شد تعداد ۲۴۷ پرونده شامل ۹۴۹ ردیف کالا در اداره جمع آوری و فروش وجود دارد که با نظارت مستمر طی یک سال گذشته ۱۹۷ پرونده شامل ۷۰۶ ردیف کالا معادل ۷۴ درصد کل پرونده‌ها از انبارهای اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی و تعیین و تکلیف و یا خارج شده است.

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: به دلیل عواملی از قبیل عدم صدور رای در مراجع، عدم مراجعه صاحبان کالاها یا مزایده‌گر برای خروج کالا، ممنوع بودن فروش برخی کالاها از جمله ماینر، فلزیاب، همچنین نداشتن مشتری در مزایده‌ها ۲۶ درصد از کالاها در انبار باقی مانده که دستورات و راهکارهای لازم برای تعیین و تکلیف آنها صادر شده است.

صالحی اظهار کرد: با ورود بازرسی کل استان از سال گذشته تاکنون ۹۰ تن کالاهای سریع‌الفساد و کالاهایی که مجوز مصرف انسانی نداشتند معدوم شده است. 

وی ضمن بررسی مشکلات موجود از جمله نبود ساختمان اداری، پارکینگ‌های اختصاصی برای خودروهای تملیکی، کمبود نیروی انسانی و نبود قفسه بندی مناسب از شرایط نگهداری نامناسب کالاها در این انبارها، خواستار تسریع بهبود وضعیت انبارهای نگهداری اموال تملیکی در استان توسط متولیان امر شد.

برپایه این خبر؛ بازرس‌کل استان در حاشیه این بازدید راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات را به مسئولان مربوطه گوشزد کرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی