سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/11/24 - 09:27
  • تعداد بازدید خبر : 250
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تاکید بازرس کل لرستان براى آماده سازى خرم آباد در نوروز/ عوارض دریافتی از ساختمان‌ها براى عمران و بهسازی هزینه شود

بازرس‌کل استان لرستان از دستگاه‌هاى متولى آماده‌سازی خرم‌آباد براى میزبانی شایسته از مسافران نوروزی خواست تدابیر لازم براى این امر را اتخاذ کنند.

به گزارش روابط عمومی بازرسى استان لرستان، سعید رازانی ضمن تاکید در خصوص مواردی از جمله لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر، گفت: بهسازی فضای سبز، رنگ آمیزی و ترمیم جدول‌ها، تنظیف معابر و وسایل بازی کودکان در پارک‌ها، کاشت درخت، هرس درختان، رسیدگی به وضع فضای سبز، بهسازی پارک‌ها و محل اسکان مسافران نوروزی و امثالهم از جمله اقدامات پیش از ایام نوروزاست.

وى با بیان اینکه همه این موارد باید به گونه‌ای شایسته برای میزبانی از هموطنان مهیا شود، افزود: به زودی بازدیدهای میدانی از سطح شهر در جهت رفع مشکلات مذکور بعمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برنامه‌ریزی مناسب جهت زیباترشدن سیمای عمومی شهر قبل از فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ انجام و عملیاتی شود.

رازانی با تاکید بر اینکه باید پیگیری‌های لازم در اسرع وقت بعمل آید، افزود: کلیه عوارض دریافتی از ساختمان‌های سطح شهر باید در جهت عمران و بهسازی شهر مورد استفاده قرار گیرد و هرگونه استفاده از آن در غیر از این موضوع ممنوع و قابل تعقیب خواهد بود.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی