سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/11/04 - 12:49
  • تعداد بازدید خبر : 701
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید بازرس کل خراسان جنوبی بر انجام کامل واکسیناسیون کارکنان دولت

بازرس‌کل استان خراسان جنوبی بر لزوم انجام کامل واکسیناسیون عمومی و خصوصاً کارکنان دولت تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان خراسان جنوبی، مهدی رحیمی بازرس‌کل استان در گفت و گو با صدا و سیمای استان اعلام کرد: نظارت و پیگیری واکسیناسیون کارکنان دولت را به طور دقیق مد نظر و در دست اقدام داریم.

بازرس‌کل استان خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت سلامت عمومی شهروندان، بر لزوم انجام کامل واکسیناسیون عمومی و خصوصاً کارکنان دولت و اجرای صحیح و دقیق مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و بخشنامه‌های صادره از سوی هیأت دولت و سازمان امور اداری و استخدامی و نیز وزارت بهداشت و درمان تاکید کرد.

رحیمی با بیان لزوم نظارت بر چگونگی انجام واکسیناسیون عمومی بالاخص کارکنان گفت: بازرسی‌کل استان از جهت اجرای دقیق قانون نسبت به موضوع ورود کرده و نظارت دارد.

وی در همین راستا تصریح کرد: هرگونه عدم مشارکت در انجام واکسیناسیون کرونا تخلف اداری محسوب شده و قابل پیگرد از لحاظ تخلفات اداری است. ضمن اینکه برای عدم امکان واکسیناسیون به لحاظ پزشکی، هرنوع گواهی پزشکی مورد قبول نبوده و با همانگی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در صدد هستیم این‌گونه گواهی‌های پزشکی به تأیید کمیسیون مشخصی در دانشگاه علوم پزشکی استان و یا پزشکان معتمد برسد.

گفتنی است در راستای مکاتبه بازرسی‌کل استان خراسان‌جنوبی با دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص نظارت بر نحوه اجرای بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور در خصوص واکسیناسیون کارکنان، مسعود رحمتی سربازرس فرهنگی و اجتماعی بازرسی کل استان به همراه دوربین صدا و سیما به صورت سرزده از چند دستگاه اجرایی استان خراسان جنوبی بازدید کرد.

در این بازدید سرزده آمار کارکنان واکسن زده، تعداد نوبت‌های تزریق، اقدامات دستگاه‌ها درخصوص تشویق کارکنان به انجام واکسیناسیون و اقدامات اداری- تخلفاتی برای آن دسته از کارکنان که واکسیناسیون را انجام نداده‌اند بررسی شد. همچنین با حضور در اتاق برخی کارکنان، گواهی واکسیناسیون آنان مورد بررسی قرار گرفت.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -