سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/03/06 - 14:40
  • تعداد بازدید خبر : 204
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید بازرس کل استان یزد بر تعیین و تکلیف کالاهای سریع الفساد از انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان

بازرس کل استان یزد از انبار جمع آوری و فروش اموال تملیکی در یزد بازدید و در جریان عملکرد و مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان یزد، رضا مختاری بازرس کل استان یزد به همراه سربازرس گروه اقتصادی و مدیر اموال تملیکی استان از انبار مرکزی جمع آوری و فروش اموال تملیکی در یزد بازدید و در جریان روند ثبت و نگهداری کالاها، نحوه نگهداری و ترخیص و انتقال کالاها پس از تعیین تکلیفشان قرار گرفت. این بازدید به منظور اطلاع از آخرین وضعیت رسوب کالاها نگهداری شده در انبار و در راستای تأکیدات رئیس قوه قضائیه و ریاست سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر تعیین تکلیف اموال نگهداری‌شده در انبارهای سازمان اموال تملیکی صورت گرفت.

رضا مختاری بازرسکل استان در پایان بازدید با توجه به لزوم تسریع در تعیین تکلیف کالاهای سریع الفساد به منظور جلوگیری از کسر ارزش و استهلاک بیشتر و تعیین تکلیف کردن وضعیت کالاهای رسوبی خاطرنشان کرد: با هدف جلوگیری از نقض قوانین و مقررات و پیشگیری از تضییع حقوق بیت‌المال، اقدامات لازم در راستای تعیین تکلیف قطعی کالاهای سریع الفساد در چارچوب ضوابط و مقررات و با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی موجود صورت پذیرفته و نتیجه به بازرسی کل استان یزد گزارش شود.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -