سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 09:42
  • تعداد بازدید خبر : 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید بازرس کل استان چهارمحال و بختیاری بر راه اندازی خط تولید شرکت پتروآرمند لردگان

بازرس کل استان چهارمحال و بختیاری از روند اجرایی پروژه واحد تولید کریستال ملامین با عنوان «پتروآرمند لردگان» از زیرمجموعه های هلدینگ خلیج فارس بازدید کرد.

به گزراش روابط عمومی بازرسی کل استان چهار محال و بختیاری، سید مهدی تقوی بازرس کل استان به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار شهرستان فلارد و مدیران صمت و گمرک استان، از روند اجرایی پروژه واحد تولید کریستال ملامین با عنوان «پتروآرمند لردگان» از زیرمجموعه های هلدینگ خلیج فارس بازدید کرد.

بازرس کل استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید افزود: با اجرای واحد پترو آرمند در جوار پتروشیمی لردگان، زنجیره تولید این پتروشیمی تکمیل و با مصرف 5/17 تن اوره تولیدی پتروشیمی، 8/3 تن کریستال ملامین در ساعت تولید خواهد شد.

وی با اشاره به رویکرد سازمان بازرسی کل کشور در زمینه حمایت از تولید و سرمایه گذاری گفت: به دلیل مشکل ایجاد شده در رفع تعهدات ارزی و آزاد نشدن محموله‌های تجهیزات خط تولید، در فرآیند پروژه ایجاد این واحد تولیدی تاخیر رخ داده بود که با ورود بازرسی کل استان به موضوع موانع موجود با ارائه راهکار قانونی مرتفع و با دستور رفع توقیف کامل تجهیزات خط تولید توسط گمرک استان، روند راه اندازی خط تولید این واحد صنعتی تسهیل به عمل آمد.

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -