سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/18 - 16:13
  • تعداد بازدید خبر : 125
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری نشست بازرس کل استان خراسان شمالی با مدیران و کارکنان پست بانک استان

بازرس کل استان خراسان شمالی در نشست پیشگیرانه با مدیران و کارکنان پست بانک استان خراسان شمالی گفت: لازم است در فرآیند ارائه تسهیلات، در خصوص اهلیت، اعتبارسنجی و سوابق کاری و توانایی مالی در انجام کار مرتبط با تسهیلات در خصوص متقاضیان بررسی و تحقیقات لازم صورت پذیرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان خراسان شمالی، صادق اسپیدکار بازرس‌کل استان با حضور در نشست پیشگیرانه با مدیران و کارکنان پست بانک استان خراسان شمالی ضمن بیان اهم یافته‌ها در بازرسی‌های صورت گرفته از پست بانک گفت: لازم است در فرآیند ارائه تسهیلات، در خصوص اهلیت، اعتبارسنجی و سوابق کاری و توانایی مالی در انجام کار مرتبط با تسهیلات در خصوص متقاضیان بررسی و تحقیقات لازم صورت پذیرد.

اسپیدکار افزود: پیگیری موثر در وصول مطالبات، حساسیت در رعایت ابلاغیه‌ها و مقررات بانک مرکزی در اخذ تضامین و پرهیز از توثیق بخشی از تسهیلات را از دیگر موارد قابل توجه و شایان پیگیری بیشتر عنوان کرد.

بازرس‌کل استان همچنین با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع نصب تابلوهای خدمات قابل ارائه و بویژه فرآیندهای پرتکرار در معرض دید ارباب رجوع را راهگشا و ضروری دانست.

در این نشست همچنین ظریفیان سربازرس امور اقتصادی بازرسی‌کل استان نیز مواردی را به منظور ارتقاء و بهبود عملکرد پست بانک استان بیان کرد.

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -