سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1399/07/15 - 13:45
  • تعداد بازدید خبر : 426
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری دومین جلسه هماهنگی اجرای قانون حد نگار (کاداستر) در بازرسی کل استان مرکزی

دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی به‌منظور بررسی نتایج به دست آمده در خصوص اجرای قانون کاداستر در استان مرکزی با حضور مدیران کل ثبت اسناد، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه، بنیاد مسکن و منابع طبیعی به میزبانی بازرسی کل استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان مرکزی، در ابتدای جلسه ابوالفضل ملکی معاون نظارت و بازرسی این بازرسی کل، ضمن تشریح عملکرد و اقدامات صورت گرفته در سطح استان، هدف از برگزاری این نشست را پیگیری مصوبات جلسه قبلی عنوان کرد و اهمیت و محاسن اجرای قانون کاداستر را در راستای کاهش برخی از جرائم و تضییع حقوق بیت‌المال برشمرد.

در ادامه هریک از مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارش آخرین اقدامات و نتایج حاصله را در خصوص پیش برد اهداف این قانون ارائه کردند و در خصوص موانع و مشکلات مربوطه بحث و تبادل نظر شد.

در پایان با توجه به اهمیت و ضرورت اجرای قانون و فرصت باقی مانده تا پایان سال جاری، تکالیف هر یک از دستگاه‌ها ازجمله اهتمام در تشکیل جلسات و پیگیری مصوبات مشخص و در خصوص تمرکز دستگاه‌های متولی نسبت به اجرای این قانون به‌عنوان اولویت اول وظایف محوله دستگاه، تأکید شد.

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -  -  -  -