سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/03/22 - 10:09
  • تعداد بازدید خبر : 290
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس‌کل کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی برای تمام شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور آشنایی با قوانین

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره آموزشی برای تمام شرکت‌های دانش‌بنیان جهت آشنایی با قوانین مرتبط خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمدمهدی صالحی در سومین جلسه کار گروه بررسی مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور بازرسکل استان، معاون نظارت و بازرسی بازرسی‌کل استان، نماینده استانداری و رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه وبویراحمد که در دفتر بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: با توجه به مطالعات انجام شده در سطح کشور شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در راستای اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خروج ارز از کشور در زمینه تولید محصولات کشاورزی، تجهیزات پزشکی، مخابراتی، نفت و غیره کمک کنند.

وی افزود: باید در عمل از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کنیم تا این نیروهای انسانی توانمند بتوانند کالاها و تجهیزاتی که از خارج وارد می‌شود در داخل تولید و پس از رفع نیاز کشور به فکر صادرات کالاها و تجهیزات باشیم.

بازرس‌کل استان اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته از برخی شرکت‌های دانش‌بنیان و آسیب‌شناسی‌های انجام شده، عمده مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان ناشی از عدم آگاهی و آشنایی با قوانین و مقررات اداری به ویژه قانون مناقصات و آیین‌نامه‌های مرتبط با آن است.

وی بیان کرد: به زودی یک دوره آموزشی برای تمام شرکت‌های دانش‌بنیان جهت آشنایی با قوانین مرتبط در بازرسی‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

انتهای پیام//

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -