سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/08/22 - 08:40
  • تعداد بازدید خبر : 172
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه همایش ملی ارتقای شفافیت و نقش آن در سلامت اداری و مبارزه با فساد در اردبیل

جلسه هماهنگی برگزاری نخستین همایش ملی ارتقای شفافیت و نقش آن در سلامت اداری و مبارزه با فساد، با حضور روسای دانشگاه‌های محقق اردبیلی، آزاد، پیام نور، علوم پزشکی، جامع علمی کاربردی، فرهنگیان، کانون وکلا و مدیران و معاونین مراکز علمی و پژوهشی پارک علم و فن‌آوری و صداوسیما در بازرسی‎کل استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان اردبیل، بازرسکل استان اردبیل در بین روئسای دانشگاههای مختلف استان و مدیران و معاونین مراکز علمی و پژوهشی ضمن اشاره به آثار مثبت اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی یکی از بهترین راههای مبارزه با فساد و ارتقای شفافیت در جامعه و سلامت ساختار اداری را، حل ریشهای مسائل و مشکلات با بهرهگیری از نخبگان علمی، استفاده از تحقیق و پژوهش و نظریههای تئوری در قالب مقالات در راستای علمی و عملی کردن آن عنوان کرد.

کاظمی الموتی پس از طرح گزارشگران افتخاری و سوتزنان توسط بازرسی کل کشور در راستای مردمی سازی این سازمان این بار رویکرد علمی و پژوهشی با بهرهگیری از نخبگان علمی و دانشگاهی را راهی موثر برای آسیب شناسی در جامعه و برطرف کردن آن عنوان کرد.

در ادامه این نشست برخی از روسای دانشگاهها، محققان و پژوهشگران به ارائه نظرات خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر این همایش پرداختند.

همزمان با سراسر کشور همایش ملی ارتقای شفافیت و نقش آن در سلامت اداری و مبارزه با فساد به همت سازمان بازرسی کل کشور و استانها، ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۱ در قالب ارسال مقالات با محورهای تشریح شده در تارنمای (hamayesh.bazrasi.ir) برگزار میشود.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -