سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/09/22 - 15:44
  • تعداد بازدید خبر : 195
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برپایی میز خدمت بازرسی کل استان لرستان در مصلی الغدیر خرم آباد

در راستای کاهش مشکلات مردم و ارتباط مستقیم مردم با مسئولان و به منظور پاسخگویی صریح، شفاف و بی واسطه، میز خدمت بازرسی کل استان لرستان، پیش از خطبه‌های نماز جمعه در محل مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان لرستان، بازرس‌کل استان به همراه معاون نظارت و بازرسی، رئیس رسیدگی به اعلامات و شکایات و... پیش از خطبه‌های نماز جمعه پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم بودند.

در این دیدار مردمی بازرس کل استان و  هیات همراه با مردم و مراجعان گفت‌و‌گو، و در خصوص پیگیری و رسیدگی به  امورات، مشکلات و شکایات آنها را راهنمایی و ارشاد کردند.

بازرس کل استان لرستان گفت: در اجرای این برنامه به دنبال این هستیم که به تقاضاهایی که مطرح و به حق است رسیدگی و پاسخ دهیم و به منظور ارتباط موثر و شنیدن درد دل‌های مردم، برای احقاق حق و اجرای عدالت در کنار مردم باشیم و وظیفه ذاتی خود را انجام دهیم.

رازانی بیان کرد: عمل به مطالبه به حق مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و ریاست قوه قضاییه مبنی بر ارتباط وثیق و تنگاتنگ با مردم، ارائه خدمت آسان به شهروندان، تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مراجعان، از مهم ترین اهداف برگزاری میز خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه است.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی