سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/05/10 - 10:29
  • تعداد بازدید خبر : 467
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بررسی وضعیت پر التهاب بازار یاسوج/بازدید سرزده بازرس‌کل استان کهگیلویه وبویراحمد از بازار شهر یاسوج

پیرو دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بررسی عملکرد دستگاه‌های متولی ذی‌ربط در کنترل بازار و رسیدگی به گرانی‌های افسارگسیخته، بازرس‌کل استان کهگیلویه بویراحمد در نشستی با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و مدیران ذی‌ربط وضعیت کنونی بازار یاسوج را بررسی و تصمیمانی در این زمینه اتخاذ کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ابوالفتح ابوالهادی گفت: در این نشست مصوب شد که تعداد بازرسی‌های تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و بازرسی اصناف از بازار با سرعت، دقت و جدیت بیشتری انجام پذیرد.

وی با گلایه از کمبود سیمان و افزایش قیمت ناگهانی آن ابراز نگرانی کرد و افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت استان باید زمینه‌ای را فراهم نماید تا کارخانه سیمان مارگون بتواند به چرخه تولید بازگردد.

بازرس‌کل استان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: همچنین در زمینه بازار میوه و تره‌بار مشکلاتی وجود دارد که متولیان امر باید جهت جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت میوه در استان چاره‌اندیشی کرده و با هماهنگی و هم‌فکری جهت ایجاد بازار میوه و تره‌باردر استان اقدامات لازم را انجام دهند.

بر پایه این خبر؛ بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان، معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت، معاون نظارت و بازرسی اصناف استان به صورت سرزده از بازار شهر یاسوج بازدید کرد.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -