سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/03/26 - 13:43
  • تعداد بازدید خبر : 377
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
زنجان

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی خرمدره در سفر بازرس‌کل استان زنجان و اعضای شورای‌قضایی استان به این شهرستان

بازرس‌کل استان زنجان به همراه اعضای شورای قضایی استان ضمن حضور در شهرستان خرمدره در پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری‌کل استان در این شهرستان شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌‌کل استان زنجان، پنجمین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری‌‌کل استان زنجان با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی و اعضای شورای قضایی استان در محل شرکت نفیس فولاد ایرانیان شهرستان خرمدره با حضور معاون هماهنگی استانداری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیران‌عامل شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای برگزار شد.

در این‌جلسه مشکل سه واحد تولیدی شامل شرکت فولاد نفیس ایرانیان درخصوص اخذ مجوز برق و همچنین دریافت زمین برای توسعه این شرکت، شرکت جهان بام‌دلیجان خرمدره (تولیدکننده شمش و سولفات مس) که به علت بدهی بانکی تعطیل و در تملک بانک قرار دارد و شرکت پیرایه چوب ایرانیان خرمدره مورد بررسی قرار گرفت که با حل مسائل و مشکلات این سه شرکت زمینه اشتغال صدها نفر در این شهرستان فراهم خواهد آمد.

در پایان سفر، اعضای شورای قضایی استان با حضور در دفتر امام‌جمعه خرمدره  با وی دیدار کردند. امام‌جمعه شهرستان خرمدره نیز ضمن خیرمقدم از اقدامات ارزشمند قوه‌قضاییه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -