سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/09/22 - 14:52
  • تعداد بازدید خبر : 153
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهر مشهد توسط بازرس کل استان خراسان رضوی

بازرس‌کل استان خراسان رضوی در رأس یک هیات بازرسی از واحدهای مربوط به هوشمندسازی شبکه توزیع، پایش، نظارت و کنترل تأسیسات شرکت آب و فاضلاب مشهد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام موسی فتوحی بازرس‌کل استان و رئیس منطقه 2 سازمان بازرسی کل کشور در نشستی که در حاشیه این بازدید با حضور مدیران شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، بر لزوم صرف اهتمام بیشتر در جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها و استفاده از ظرفیت و سرمایه بخش خصوصی با توجه به وضعیت بحرانی آب شرب کلان شهر مشهد و همچنین ضرورت توجه به کاهش هدر رفت آب در شبکه‌های توزیع شهر و تعیین تکلیف انشعابات غیر مجاز تأکید کرد.

در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد برنامه‌ها و پروژه‌های این شرکت جهت تأمین کسری آب شرب موردنیاز مشهد و چالش‌های موجود در این حوزه برای سال جاری و سال‌های آتی و همچنین وضعیت طرح جمع‌آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب شهر را تشریح کرد.

این بازدید با توجه به مشکلات پیش آمده در جهت تأمین پایدار آب شرب شهر مشهد مقدس و ضرورت بررسی و پیگیری برنامه‌های دستگاه‌های متولی این موضوع و همچنین برنامه‌های انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در بخش تأسیسات شبکه‌های انتقال و توزیع آب شرب این کلان شهر انجام شده است.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -