سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/08/15 - 12:32
  • تعداد بازدید خبر : 116
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با ورود بازرسی کل کردستان؛ اراضی جدیدی برای طرح نهضت ملی مسکن اقشار کم درآمد تامین شد

با ورود بازرسی کل استان کردستان "اراضی جدیدی برای طرح نهضت ملی مسکن اقشار کم درآمد تامین شد.

 به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کردستان، در راستای بررسی وضعیت تأمین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن، جلسه‌ای با حضور مدیران ثبت اسناد و املاک، راه و شهرسازی و اوقاف و امور خیریه استان کردستان  با محورهای  بررسی اراضی الحاقی، اراضی وقفی و اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی در بازرسی کل استان کردستان برگزار شد.

بازرس کل استان کردستان در این جلسه اعلام کرد: اداره کل راه و شهرسازی در راستای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن، مکلف است نسبت به معرفی اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی به اداره کل ثبت اسناد و املاک برای اخذ سند مالکیت به نام راه و شهرسازی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن اقدام نماید.

عیسی هواسی همچنین ضمن ارائه تذکرات و هشدارهای لازم، به  لزوم الحاق اراضی مورد نیاز به حریم شهر تأکید کرد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی باید در این زمینه هوشمندانه عمل کند و از ورود افراد سودجو که با استفاده از رانت در تلاش برای تحمیل هزینه‌های مازاد به دولت می‌باشند، جلوگیری به عمل آورد.

در پایان این جلسه اداره کل اوقاف و امور خیریه جهت واگذاری زمین و مشارکت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به منظور تأمین مسکن پایدار برای قشر ضعیف استان موافقت کرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -