سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/08/29 - 15:29
  • تعداد بازدید خبر : 126
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بازرسان: اخلاق مداری، دقت و کیفیت در بازرسی‌ها در دستور کار باشد

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اخلاق مداری، دقت و کیفیت رسالت اصلی بازرسان در بازرسی‌های برنامه‌ای و موردی در دستور کار باشد.

به گزارش روابط عمومی بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمدمهدی صالحی در نشست شورای اداری بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور کارکنان صف و ستاد افزود: اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور در دستگاه‌های اجرائی کشور، رسالت اصلی سازمان بازرسی کل کشور است.

وی ادامه داد: بازرسان و سربازرسان اصلاح امور و پیشگیری از وقوع جرم و تخلف در موضوعات کلان را اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سربازرسان و بازرسان تاکید کرد؛ اخلاق مداری، دقت و کیفیت بالا رسالتاصلی بازرسان در بازرسی‌های برنامه‌‌ای و موردی باشد.

صالحی یادآور شد: پاسخگویی به درخواست‌های ارباب رجوع و تکریم آنها هم مد نظر همکاران باشد و نسبت به تعیین و تکلیف درخواست‌های آنان حساس باشید و با جدیت آنها را پیگیری کنید.

برپایه این خبر؛ جلسه شورای اداری بازرسی‌کل استان در سالن جلسات این بازرسی کل برگزار و بازرس کلضمن تشکر از زحمات همکاراندر 8 ماهه سال جاری از زحمات 14 سالهنواب دانشی معاون نظارت و بازرسی کل استان کهبه مرکز انتقال یافتند با اهدای لوح، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام//

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -