- بازدید بازرس کل استان زنجان از شرکت تولیدی پارسیان 04/05/08
- سازمان بازرسی کل کشور نحوه تأمین تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی را بررسی کرد 04/05/08
- گزارش صدا و سیما از مطالبه ای که با ورود سازمان بازرسی به نتیجه رسید؛ واگذاری زمین های رایگان قانون جوانی جمعیت به متقاضیان زنجانی 04/05/07
- بازرس کل استان گیلان: شهرکهای صنعتی یک فرصت برای اشتغالزایی و از بین بردن فقر در جامعه است 04/05/07
- حضور بازرس کل استان قم در نشست بازرسان ستاد امر به معروف استان/ تاکید طالبی بر ضرورت تخصصی شدن فعالیت بازرسان 04/05/07
- بررسی مشکلات کاهش فشار و قطعی آب تهران از سوی سازمان بازرسی کل کشور/ ضرورت تسریع در رفع مشکلات موجود و پاسخگویی مؤثر به شهروندان 04/05/06
- بازرس کل بانکها و بیمه سازمان بازرسی با حضور سرزده در بانکها نحوه عملکرد شعب در رابطه با فروش ارز اربعین را بررسی کرد/ ارائه پیشنهادهای لازم به منظور تسریع در ارائه خدمت به زائرین 04/05/05
- عیادت بازرس کل قضایی استان سیستان و بلوچستان از مجروحان حادثه تروریستی زاهدان 04/05/05
- بازدید بازرس کل استان قم از پروژه در حال احداث واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت ۷۰۰ هزار قطعهای 04/05/05
- بازرسکل قضایی آذربایجانغربی تاکید کرد: ضرورت مدیریت مصرف و همکاری بینبخشی برای عبور از بحران کمآبی در حوزه سد بوکان 04/05/05
بازرس کل قضایی استان ایلام در جلسه شورای فرهنگ عمومی: رسانه باید امید را به جامعه تزریق کند
بازرس کل قضایی استان ایلام در نشست شورای فرهنگ عمومی استان در خصوص نقش رسانه در افکار عمومی گفت: کار خبرنگار مانند قاضی بوده و باید بابیطرفانه مسائل را تجزیه و تحلیل و منتشر کند.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان ایلام؛ مالک روشنی بازرس کل قضایی استان ایلام در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: نقش رسانه در افکار عمومی قابل تردید و انکار نیست؛ چراکه مردم بیشتر سر کارشان با فضای مجازی و رسانه است و به همین دلیل رسانه میتواند یک نفر را از فرش به عرش و یا بالعکس ببرد.
وی گفت: رسالتی که از طرف قانون برای رسانه تعریف شده است همین بایدها و نبایدهای مشخص شده در قانون مطبوعات است واداره ارشاد برای تمدید ویا اعطای مجوز این موضوعات را مدنظر قرار دهد.
بازرس کل قضایی استان افزود: رسانه باید امید را به مخاطبین تزریق کنند. انتقاد حق رسانه است، تخریب وتوهین ممنوع است. مطالب منتشر شده به جهت بار حقوقی باید مستند باشند.
روشنی در پایان گفت: هیچ مدیری نباید از نقدهای منصفانه ناراحت شود. حتی این نقدها میتواند در جهت اصلاح و بهبود عملکرد سیستم کمک شایانی را به مدیر آن مجموعه داشته باشد.
