سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/03/07 - 14:43
  • تعداد بازدید خبر : 469
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان یزد: بر طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها نظارت داریم

بازرس‌کل استان یزد در دیدار با استاندار تاکید کرد که این بازرس‌کل بر دستگاه‌های مجری طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و همچنین تهیه کالا و تنظیم بازار نظارت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان یزد، حجت‌الاسلام اکبر طالبی در این دیدار با اشاره به اقدام دولت در اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها گفت: اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها از بسیاری از رانت‌ها و سودجویی افراد منفعت‌طلب جلوگیری می‌کند و سازمان بازرسی نیز به عنوان دستگاه نظارتی حداکثر تلاش خود را در جهت تحقق عدالت و مبارزه با فساد و سوءجریان دارد و بر عملکرد دستگاه‌هایی که وظیفه اجرای این طرح و تهیه کالا و تنظیم بازار را دارند نظارت می‌کند.

بازرس‌کل استان یزد در ادامه بر تعامل دستگاه‌های اجرایی با بازرسی‌کل استان تاکید کرد.

در ادامه این دیدار مهران فاطمی استاندار یزد نیز با اشاره به نگاه مثبت و توسعه‌ای دستگاه‌های نظارتی نسبت به مسائل استان، اظهار داشت: مجموعه‌های نظارتی استان تمام اهتمام خود را جهت شناسایی راهکارها و ظرفیت‌های قانونی جهت رفع موانع موجود و عدم تضرر استان در حوزه‌های مختلف به کار می‌گیرند که این رویکرد سبب حل بسیاری از مسائل استان در شورای هماهنگی نهادهای نظارتی شده است.

وی رویکرد صیانت بخشی نسبت به عملکرد دستگاه‌ها و مدیران را شایسته تقدیر خواند و افزود: تأکید بنده و بازرس‌کل استان بر ارائه تذکر به محض مشاهده کوچکترین انحراف از موازین قانونی است که خوشبختانه این امر با نگاه بلند ایشان در حال پیگیری بوده و مسائل احتمالی با ورود به موقع مجموعه بازرسی حل و فصل می شود.

استاندار یزد تصریح کرد: اقتصاد دانش‌بنیان یکی از محورهای دهگانه برنامه تحولی استان یزد است و برنامه‌ها و پروژه‌های تحولی ذیل آن تعریف شده که در دستور کار استان قرار دارد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -