- استقرار هیأت بازرسی در معاونت عمرانی شهرداری بندرعباس 03/04/24
- هیأت بازرسی استان گلستان در سازمان جهادکشاورزی استان مستقر شد 03/04/24
- استقرار هیأت بازرسی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان در سال 1403 03/04/24
- بازدید بازرس کل استان اصفهان از مرکز نظارت تصویری ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان 03/04/24
- نظارت بر آمادگی متولیان برگزاری مراسم ملی یومالعباس در هشتم ماه محرم در زنجان/ پیشنهادات بازرسی برای ارائه خدمات بهتر به حاضران در مراسم 03/04/24
- بازدید بازرس کل قضایی استان یزد از نحوه برگزاری آزمون سراسری 1403 در دانشگاه یزد 03/04/24
- بازدید سرزده بازرسکل استان خراسان شمالی از واحدهای فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری استان 03/04/24
- گره گشایی از مشکلات پیش روی شرکت صنایع سیم و کابل مشهد/ جلوگیری از بیکاری 400 نفر/ مدیرعامل شرکت: با ورود سازمان بازرسی شرکت از ورشکستگی و تعطیلی نجات یافت 03/04/24
- تأکید بازرس کل استان بوشهر بر حمایت از شرکت های دانش بنیان 03/04/23
- هیأت بازرسی استان چهارمحال و بختیاری در ادارهکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مستقر شد 03/04/23
بازرس کل استان مرکزی: رضایت مندی بیماران مهمترین شاخص ارزیابی مراکز درمانی است
جلسه رسیدگی به مطالبات مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان مرکزی از سازمانهای بیمهگر و شرکتهای بیمه به میزبانی بازرسی کل استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان مرکزی، با توجه به افزایش قابل توجه مطالبات مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان از سازمانهای بیمهگر و شرکتهای بیمه (بیمههای پایه و تکمیلی) و با توجه به جهش هزینههای تولید و ارائه خدمت در حوزه درمان که منجر به بروز چالشهای جدی در تأمین هزینههای مراکز مذکور بهویژه در حوزه حقوق و دستمزد و همچنین تأمین دارو و لوازم و تجهیزات پزشکی مورد مصرف و در نهایت نارضایتیهای جدی کادر درمان و بیماران گردیده، جلسه ای با حضور روسا و مدیران دانشگاه های علوم پزشکی استان مرکزی، مدیران کل بیمه تامین اجتماعی، سلامت، نمایندگان بیمه های خصوصی و تکمیلی، روسا و مدیران بیمارستانهای دولتی و خصوصی استان و دستگاههای مرتبط در سالن جلسات بازرسیکل استان مرکزی برگزار شد.
محمد حسین افضلی، بازرس کل استان مرکزی در ابتدای جلسه ضمن تبیین موضوع و بیان آسیبهای ناشی از استمرار وضعیت نامطلوب فعلی، خواستار ارائه توضیح و هرگونه راهکار و پیشنهاد از سوی مدیران حاضر در جلسه گردید.
بازرسکل استان مرکزی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از مراکز درمانی استان، اظهار داشت: رضایتمندی بیماران از خدمات ارائه شده، مهمترین شاخص ارزیابی مراکز درمانی است.
در ادامه مدیران دانشگاهها و نمایندگان مراکز درمانی ضمن تشریح وضعیت فعلی، خواستار کاهش مطالبات به منظور فراهم شدن امکان تداوم ارائه خدمات بهتر به بیماران شدند.
در پایان این نشست، محمد حسین افضلی، بازرسکل استان مرکزی، بعد از بررسی چالشهای موجود با توجه به تأخیرهای سازمانهای بیمه گر در پرداخت مطالبات بیمهای مراکز درمانی، بر پرداخت و تسویه مطالبات این مراکز در مهلت تعیین شده تأکید کرد.
![فرزانه سادات سجادی](/uploads/sys/profiles/64/d7197c43-7a8a-47e3-9d07-fcfd9905fcd1.jpg)