سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/09/21 - 10:30
  • تعداد بازدید خبر : 155
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان فارس: دانشگاه شیراز می‌تواند الگوی مناسبی برای دستگاه‌ها باشد

رئیس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس گفت: دانشگاه شیراز می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر دستگاه‌ها باشد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی استان فارس، کاظم اکرمی در جلسه معارفه هیأت بازرسی در دانشگاه شیراز با اشاره به نقش دانشگاه شیراز در دوران قبل از انقلاب، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تقدیم شهدای گرانقدر دانشجو، دانشگاه شیراز را الگوی مناسبی ذکر کرد.

وی با اشاره به افراد نخبه در دانشگاه شیراز، افزود: دانشگاه شیراز در این زمینه مولد بوده و ساخت آینده کشور به دست همین افراد متخصص و نخبه ممکن است.

بازرس‌کل استان فارس با اشاره به جایگاه علمی دانشگاه شیراز، موقعیت این دانشگاه را در این عرصه ممتاز ذکر کرد و یادآور شد؛ زمانی مردم فقط به متخصصین خارجی اعتماد داشتند ولی امروزه مردم به متخصصین داخلی اعتماد دارند و این نقش اساتید را بسیار حساس می‌کند چون وظیفه آنها پرورش انسان‌های متخصص و متعهد در حوزه‌های مختلف است.

اکرمی با اشاره به موقعیت حساس کشور و پشتوانه مردمی نظام گفت: دشمنان نظام به دنبال برجسته کردن نقاط ضعف هستند و به هیچ وجه نقاط مثبت را بازتاب نمی‌دهند و این وظیفه مسئولین است تا مردم را نسبت به اقدامات مثبت و چشمگیر انجام شده، آگاه کنند.

وی مردم کشور را افرادی با ایمان و هوشمند دانست و افزود: پشتوانه مردمی مهمترین عامل اقتدار هر نظام است و مردم در این سالها ثابت کرده‌اند که حامی قاطع نظام هستند و از دید مردم حمایت از نظام، مبنای شرعی دارد و آن را یک وظیفه می‌دانند.

وی اضافه کرد: مردم ایران از همه مردم ستمدیده جهان به ویژه مسلمانان حمایت می‌کنند که تجلی آن حمایت دلیرانه از مردم مظلوم غزه است.

بازرس کل استان فارس نقش دانشگاه را در فرهنگ سازی بسیار مؤثر دانست و دانشجویان را نیروی محرکه جامعه ذکر کرد و گفت: در انتخابات پیش رو نیز دانشجویان می‌توانند الگوی مناسبی جهت حضور آحاد مردم باشند و مجدداً دشمنان را ناکام خواهند کرد.

در پایان این جلسه دکتر موذنی ریاست دانشگاه شیراز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه، مسئولیت در بازرسی را حساس و مقدس توصیف نمود و سازمان بازرسی را بازوی نظام ذکر کرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -