سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/05/20 - 10:28
  • تعداد بازدید خبر : 645
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان زنجان: خبرنگاران بازوان مدیران و مسئولان هستند

بازرس‌کل استان زنجان به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار به همراه مسئول روابط عمومی این بازرسی‌کل از دفاتر خبرگزاری‌های موج، رسا، تسنیم، ایرنا، روزنامه صدای زنجان و روزنامه مردم نو بازدید و با مدیران و خبرنگاران این رسانه‌ها دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان زنجان، ابوالفضل خمسه ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار داشت: خبرنگاران همواره دلسوز نظام بوده‌اند و برای پیشرفت و تعالی کشور تلاش کرده‌اند؛ خبرنگاران هیچگاه از کنار مشکلات راحت عبور نکرده‌اند و همیشه دغدغه رفع مشکلات را دارند.

بازرس‌کل استان زنجان با ابراز خرسندی از عملکرد خوب خبرگزاری‌های استان در انعکاس اخبار و گزارش‌های مردمی گفت: سال‌های گذشته رزمندگان با اسلحه و امروزه اصحاب رسانه با قلمشان مقابل تهاجم دشمنان ایستاده‌اند؛ امروز خبرنگاران و اصحاب رسانه در جنگ نرم مقابل دشمنان قرار دارند.

خمسه با اشاره به اینکه همه دلسوز و دغدغه‌مند یک موضوع هستیم، اظهار داشت: حاکمیت سلامت نظام اداری، هدف مشترک است و بنابراین مسیرها را باید بررسی کنیم تا به موارد مشترک بیشتری دست‌یابیم.

مدیرکل بازرسی استان زنجان، خبرنگاران را بازوهای مدیران و مسئولان برشمرد و گفت:  قطعاً این بازوهای توانمند، می‌توانند مدیران را در نیل به اهداف سازمانی و اداری حوزه فعالیت خود یاری کنند.

رییس شورای دستگاه‌های نظارتی استان زنجان با بیان اینکه ما از جمله دستگاه‌هایی هستیم که مردم را کمک‌کار و یاریگر خود می‌دانیم، گفت: برای استفاده از ظرفیت مردمی، قطعاً  باید یک پل ارتباطی بین مردم و مسئولان ایجاد شود.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -