سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/08/03 - 14:07
  • تعداد بازدید خبر : 215
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان زنجان: بازرسی تضمین کننده عملکرد و ارتقادهنده جسارت مدیران قانونمند است

بازرس کل استان زنجان گفت: بازرسی تضمین کننده عملکرد و ارتقا دهنده جسارت مدیران قانونمند است.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان زنجان، ابوالفضل خمسه در همایش منطقه‌ای مدیران ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بنیاد شهید و ایثارگران کشور که در استان زنجان تشکیل شد ضمن تسلیت شهادت تعدادی از مردم فلسطین توسط رژیم جعلی اسراییل اظهار داشت خدمت به یادگاران شهدا و ایثارگران دفاع مقدس نعمت است و مجاهدانه باید در این مسیر گام برداشته و بر آن افتخار کرد.

 وی در بخش دیگری از اظهارت خود ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد رضایتمندی مردم و ایجاد اعتماد عمومی از طریق رسیدگی سریع و با کیفیت به شکایت‌های واصله اظهار کرد: در اجرای فرمان ولی امر مسلمین نگاه مساله محوری در موضوعات و بررسی مسائل به صورت کلان در کشور موجبات کاهش فساد و انسداد گلوگاه‌های آن و در نهایت رضایت‌مندی مردمی را به دنبال خواهد داشت.

 وی بیان کرد: بازرسی تضمین کننده عملکرد و ارتقادهنده جسارت مدیران قانونمند بوده و لازمه هر مدیر پاکدست و شفافی وجود دستگاه نظارتی قوی است و هر تدبیرکننده‌ای که خود را فارغ از نظارت و بازرسی بداند محکوم به شکست خواهد بود.

 آسیب شناسی دستگاه تحت نظارت و ارائه راه حل، شناسایی و اعلام اهم گلوگاه‌های فساد،انعکاس نکات قوت دستگاه در کنار آسیب‌ها و چالش‌ها، توجه ویژه به تکالیف و وظایف قانونی انجام نشده دستگاه، ارائه تذکر و هشدار به موقع، ارائه برنامه‌های کاربردی بازرسی با نگاه کلان مساله محور و... از موضوعاتی بود که خمسه در جلسه مطرح و برای مدیران بازرسی تشریح کرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -