سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/11/17 - 11:19
  • تعداد بازدید خبر : 165
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان خراسان شمالی: با هرگونه استفاده وجوه خارج از محل قانونی برخورد خواهد شد

بازرس کل استان خراسان شمالی در جمع کارکنان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان بر اهمیت دقت در استفاده از بیت‌المال در محل قانونی آن تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان شمالی صادق اسپیدکار بازرس کل استان خراسان شمالی در جمع کارکنان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان ضمن تاکید بر لزوم پرهیز از مصلحت سنجی‌های خارج از چارچوب در هزینه کرد بیت المال، افزود: با هرگونه استفاده از وجوه خارج از محل قانونی برخورد خواهد شد.

بازرس کل استان خراسان شمالی همچنین بر نظارت به هنگام و به موقع، رعایت جوانب فنی و قانونی و سرعت در صدور مجوزها، پرهیز از رابطه بازی و هرگونه و دور زدن قانون، اطلاع رسانی و آموزش وظایف و چارچوب‌های قانونی تاکید کرد.

اسپیدکار همچنین تصریح کرد: هرگونه تحمیل و بکارگیری افراد در شرکت‌ها و کارخانجات بزرگ استان و بخش خصوصی غیرقابل پذیرش است.

بازرس‌کل استان خراسان شمالی هرگونه ارتباط مالی اداره کل صنعت معدن و تجارت با اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی را تابعی از مقررات و چارچوب‌های قانونی توصیف کرد و افزود: گرفتن هرگونه هدیه از اشخاص تحت هر عنوان ممنوع است و جدا از آن پرهیز شود.

وی گفت: لازم است بر رعایت قانون در ورود کارکنان دولت در مزایده‌های مربوط امور معدن و صنایع استان توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

در ابتدای این نشست حاجی بگلو مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی گزارشی کوتاه از عملکرد این اداره‌کل ارائه کرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -