سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/08/24 - 11:15
  • تعداد بازدید خبر : 69
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان خراسان شمالی: استفاده از اموال دولتی به نفع یا علیه نامزدهای انتخابات مجلس خلاف مقررات است

بازرس‌کل استان خراسان شمالی در نشست پیشگیرانه با شورای اداری شهرستان اسفراین گفت: استفاده از اموال و امکانات دولتی به نفع و یا علیه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خلاف مقررات بوده و پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان خراسان شمالی صادق اسپیدکار بازرس‌کل استان با حضور در شورای اداری شهرستان اسفراین، ضمن بیان اهم یافته‌ها در بازرسی سرزده از دستگاه‌های اجرایی و اداری آن شهرستان گفت: استفاده از اموال امکانات دولتی به نفع و یا علیه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خلاف مقررات بوده و پیگیری می شود. لذا مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف ضمن رعایت مقررات مربوط در خصوص رعایت چارچوب‌های قانونی فرآیند انتخابات مجلس در دستگاه‌های زیر مجموعه خود حساس باشند.

اسپیدکار با اشاره مواد 73،74 و 75 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: لازم است کارکنان دستگاه‌ها در هر سطحی از انجام هرگونه فعالیت انتخاباتی در ساعات اداری و استفاده از جایگاه عنوان، مقام یا موقعیت اداری و سازمانی برای فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی دوری کنند و بی‌طرفی کامل و عدم موضع‌گیری به نفع و یا ضرر نامزدها را رعایت کنند.

بازرس کل استان تاکید کرد: مطالعه مکرر و به روز ضوابط اجرایی و مقررات و تکالیف ذاتی در دستگاه‌ها را یکی از عوامل تاثیر گذار در کاهش سوءجریان‌های اداری و اجرایی عنوان کرد و افزود: رعایت چارچوب‌های اداری و تکلیفی توسط مدیران دستگاه‌ها بدون شک ریل گذاری برای حرکت صحیح زیر مجموعه جهت نیل به اهداف سازمانی است که می‌تواند منجر به افزایش بهره وری و همدلی کارکنان آن مجموعه شود.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -