سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/08/14 - 12:29
  • تعداد بازدید خبر : 143
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان خراسان شمالی: اختلاف بین دستگاه‌ها که منجر به تعطیلی کار و تضییع اموال بیت‌المال شود خلاف حسن جریان امور است

بازرس کل استان خراسان شمالی در نشست با مدیران و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: اختلاف نظر‌های کاری که منجر به تعطیلی یک کار و تضییع وقت نیرو و اموال بیت‌المال شود خلاف حسن جریان امور بوده و پذیرفتنی نیست.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان شمالی، صادق اسپید کار بازرس کل استان با حضور در نشست آگاهی بخشی مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی ضمن بیان اهم یافته‌ها در بازرسی‌های صورت گرفته از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: اختلاف نظر‌های کاری که منجر به تعطیلی یک کار و تضییع وقت نیرو و اموال بیت‌المال شود خلاف حسن جریان امور بوده و پذیرفتنی نیست.

وی افزود: هرگونه اختلاف نظر بین دستگاه‌های مجری بایستی با تعامل موثر در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود تا ضمن اجرای صحیح و به موقع طرح‌های پیش بینی شده مردم از ثمرات فعالیت دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در بازه‌های زمانی مقرر بهره مند شوند.

اسپیدکار ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در جهت بهسازی راه‌های بین شهری و روستایی استان تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما در محور‌های برفگیر و صعب‎العبور استان پیش‌بینی‌های لازم جهت خدمات رسانی جاده‌ای همچون گذشته با قوت و به موقع صورت گیرد.

بازرس کل استان خراسان شمالی با بیان لزوم توجه همیشگی به رعایت جزئیات چارچوب‌های اداری و مقررات مربوطه کاری تاکید کرد: مسئولان و کارشناسان هیچگاه نباید به اطلاعات گذشته و تجربه شخصی خود بسنده کنند و لازم است همواره تصمیمات خود را با مطالعه به روز قوانین و مقررات و رعایت کلیه جوانب اتخاذ کنند.

 

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -