سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/11/30 - 15:24
  • تعداد بازدید خبر : 238
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان خراسان رضوی در همایش روسای ادارات ارزیابی عملکرد زندان های کشور در مشهد: دغدغه ایجاد سلامت اداری لازمه کار یک بازرس خوب است

رئیس منطقه 2 سازمان بازرسی کل کشور در هماش روسای ادارات و ارزیابی عملکرد زندان های سراسر کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، تاکید کرد: دغدغه مندی برای ایجاد سلامت اداری و الگو بودن در رفتار و گفتار را لازمه کار برای یک بازرس و ارزیاب خوب است.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان رضوی، حجت الاسلام موسی فتوحی رئیس منطقه 2 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان خراسان رضوی در جمع رؤسای ادارات ارزیابی عملکرد زندان‌های سراسر کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به شرایط و ویژگی‌های بازرس در دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: بهره‌گیری از دانش و تلاش برای ارتقاء سطح عملکردی، صبر و بردباری در برابر حوادث و مشکلات پیش رو و مداقه در تنظیم گزارش‌ها و اظهارنظرها مصداق یک بازرس تراز انقلاب اسلامی است.

بازرس‌کل استان خراسان رضوی فرصت به وجود آمده را برای خدمت مغتنم دانسته و افزود: تمام همت کارشناسان ارزیابی عملکرد باید مصروف رفع مشکلات و کاهش آسیب‌ها در میان مددجویان شود.

وی به مستندسازی دقیق و تحلیل درست مستندات، عدم قضاوت زود هنگام، دغدغه مندی برای ایجاد سلامت اداری و الگو بودن در رفتار و گفتار را لازمه کار برای یک بازرس و ارزیاب خوب دانسته و به تعامل بازرسان سازمان زندان‌ها در راستای اجرای ماده (12) قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، با بازرسان سازمان بازرسی تاکید کرد.

فتوحی در خاتمه حاضران در این همایش را به بهره‌گیری از فرصت معنوی مجاورت امام رضا علیه‌السلام و چیدن توشه معنوی در این ایام زیارتی توصیه کرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -