سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/01/28 - 10:45
  • تعداد بازدید خبر : 168
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان بوشهر: وصول به موقع مطالبات و تکریم ارباب رجوع در دستور کار تأمین اجتماعی باشد

بازرس کل استان بوشهر گفت: وصول به موقع مطالبات، تکریم ارباب رجوع و حمایت از تولیدکنندگان بویژه شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار تأمین اجتماعی باشد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان بوشهر، اسحاق شهبازی در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور یک دستگاه نظارتی که نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین را بر عهده دارد، به تشریح عملکرد بازرسی کل استان در سال‌ گذشته پرداخت و برخی اولویت‌های‌های بازرسی کل استان بوشهر در راستای پیشبرد راهبرد سال بیان کرد.

وی ادامه داد: در سالی که با تدبیر رهبر معظم انقلاب، شعار سال به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده، باید نهایت تلاش از سوی دستگاه‌های اجرایی استان و تمامی مسؤلان صورت گیرد تا به منویات معظم له جامه عمل پوشانده شود.

بازرس کل‌ استان بوشهر مواردی شامل وصول به موقع مطالبات، تکریم ارباب رجوع، حمایت از تولیدکنندگان بویژه شرکت‌های دانش بنیان را متذکر شد.

در ادامه مدیرکل تأمین اجتماعی بوشهر آمار و اطلاعات عملکرد دستگاه در سال ۱۴۰۱ را شامل وصول مطالبات، تعداد مستمری بگیران و دریافت کنندگان بیمه بیکاری و مبالغ پرداختی در استان را تشریح و در پایان مدیرکل تأمین اجتماعی از رهنمودهای بازرس‌کل استان در کلیه موارد قدردانی کرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی