سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/08/09 - 11:08
  • تعداد بازدید خبر : 304
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازرس کل استان ایلام: مبارزه با فساد و حفظ و صیانت از بیت‌المال دو اولویت اصلی قرارگاه اجرای فرامین مقام معظم رهبری

بازرس کل استان ایلام گفت: مبارزه با فساد و حفظ و صیانت از بیت‌المال دو موضوع اولویت‌داری است که در قرارگاه استانی اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی بازرسی استان ایلام، مالک روشنی در دومین جلسه کارگروه واکنش سریع به موضوعات مرتبط با دستگاه‌های اجرایی موضوع قرارگاه استانی اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) گزارشی از انجام پیگیری مصوبات اولین جلسه و همچنین آخرین اقدامات بازرسی کل استان در این خصوص ارائه کرد.

وی به پیگیری‌های معاونت تولیدی بازرسی کل کشور و مکاتبه با وزیر جهادکشاورزی در خصوص سیلوهای ذخیره محصولات کشاورزی و خوراک دامی اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌ها قرارگاه و اقدامات سازمان بازرسی کل کشور از فساد چندین هزار تن نهاده دامی جلوگیری به عمل آمد.

بازرس‌کل استان ایلام گفت: موضوعاتی در جلسات این قرارگاه مورد رصد و پیگیری قرار می‌گیرد و نتیجه جلسات نیز به سود مردم و بیت‌المال و نظام است.

روشنی اضافه کرد: مبارزه با فساد و حفظ و صیانت از بیت‌المال دو موضوع مهم از دیدگاه مقام معظم رهبری است و این جلسات نیز با هدف پیگیری این دو موضوع تشکیل می‌شود.

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی