سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/04/05 - 12:42
  • تعداد بازدید خبر : 201
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان ایلام: خط قرمز ما در بازرسی کل استان مردم هستند

بازرس‌کل استان ایلام گفت: خط قرمز ما در بازرسی کل استان مردم هستند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی استان ایلام، مالک روشنی در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات استان به ارائه گزارش کاملی از اهم اقدامات انجام گرفته در سال ۱۴۰۱ پرداخت و افزود: گزارش‌های بازرسی در سال گذشته ۲۰۵ فقره بوده که از این تعداد ۱۴۵ موردگزارش اصلاح امور و ۵ مورد تعقیب کیفری و ۵۷ فقره گزارش اداری_ انتظامی است.

وی افزود: با توجه به اولویت پیشگیری از زمان شروع به کار تا الان که دو ماه و ده روز است برای مدیران، حراست‌ها و بازرسی‌ها و حقوقی‌های حدود ۳۰ اداره جلسه توجیهی در بازرسی کل تشکیل شده و هدف از این جلسات بررسی نقایص و نارضایتی‌های مردم از آن اداره و ارائه راهکار لازم در قالب مصوبه است. 

بازرس‌کل استان در بخش دیگری از گزارش بیان کرد؛ حسب‌الامر ریاست عالی سازمان و به جهت جلب رضایت‌مندی مردم بازرسی‌های سرزده را درسال 1402با همراهی صدا و سیمای مرکز استان بصورت جدی آغاز کرده‌ایم و این موضوع به منظور نظارت بر دستگاه‌های خدمات‌رسان و نحوه ارائه خدمات به مردم استان است و مورد اقبال و از انتظارت عموم مردم می‌باشد. در بازرسی‌ از برخی دستگاه‌ها مشکلاتی احصاء و در همان روز به مدیران جهت برطرف کردن آن ابلاغ کرده‌ایم و تا رفع مشکل آن را رصد می‌کنیم.

وی  گفت: ریاست عالی سازمان بازرسی کل کشور با انجام کار کارشناسی حدود ۲۲۰ گلوگاه فساد را شناسایی و در یک برنامه ۴ساله در قالب بازرسی برنامه‌ای بررسی و ان‌شاء‌الله با انجام این برنامه‌ها شاهد تاثیر آنها در ریشه کن نمودن فساد باشیم.

وی بیان کرد: خط قرمز ما در بازرسی کل استان مردم هستند. به هیچ عنوان برای ما قابل قبول نیست که مردم برای انجام امورات قانونی خود به ادارات مراجعه و به جهت سهل انگاری یا بروکراسی‌های بی‌مورد اداری آزرده خاطر شوند.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -