سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/16 - 13:01
  • تعداد بازدید خبر : 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان ایلام: تمام تلاش بازرسان رضایتمندی مردم است

بازرس کل استان ایلام گفت: تمام تلاش بازرسان رضایتمندی مردم است.

به گزارش روابط عمومی بازرسی استان ایلام، مالک روشنی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی منتخب مردم ایلام در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام، ضمن تبریک انتخاب به عنوان نماینده خبرگان رهبری به بیان نقش حوزه‌های علمیه در جهاد تبیین، اظهار کرد: باید نسبت به هجمه‎های دشمنان آگاه باشیم و با ارتباط روحانیت با مردم مخصوصا نسل جوان نقشه‌های دشمن را در نطفه خفه کنیم.

وی افزود: با توجه به ارتباط روحانیون با مردم وآگاهی از مشکلات آنها، می‌توانند به سازمان بازرسی در جهت اصلاح امور و رفع سوءجریانات کمک بسزائی کند. هم سامانه گزارشگران فساد سازمان و هم بنده و همکارانم از گزارشات طلبه‌ها به عنوان افراد موثق و امین مردم استقبال می‌کنیم.

بازرس کل استان ایلام ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته، گفت: با توجه به قوانین موجود و رسالت بازرسی خط قرمز بنده و همکارانم مردم هستند و تمام تلاشمان در جهت رضایت مندی مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین مرادبیگی منتخب مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات بازرس کل استان، گزارشی از وضعیت حوزه علمیه استان ایلام ارائه و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در ارتقاء سطح دینی و فرهنگی جامعه در سایه اهداف و مقاصد نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق باشیم.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -