سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/04/11 - 08:27
  • تعداد بازدید خبر : 408
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان اصفهان: پیگیری‌های بازرسی کل استان منجر به احیا، تجدید فعالیت و پیشگیری از تعطیلی 75 شرکت تولیدی شد

رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی در نشست خبری با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضاییه و با اشاره به اقدامات پیشگیرانه به اثربخشی‌ها و اقدامات انجام شده در بازرسی کل استان اظهار داشت: با توجه به تلاش همکاران در بازرسی‌کل استان از حیث اقدامات موثر و اثربخشی حائظ رتبه اول در کشور هستیم.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان اصفهان، محمدمهدی طباطبایی بازرس‌کل استان اصفهان با اشاره به افزایش 5 برابری شکایات و اعلامات در سامانه‌های ستاد خبری و گزارشگران فساد گفت: با بیش از 6 هزار گزارش واصله، آمار پرونده‌های متشکله از قبل کمتر شده و این آمار تغییر رویکرد بازرسی کل استان را در راستای تکالیف قانونی نشان می‌دهد.

رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود و شعار سال، عمده فعالیت‌ ما در حمایت از شرکت‌های تولیدی، دانش‌بنیان و اشتغال زایی است و در این راستا ۲۴۵ بازدید و جلسه جهت حمایت از این شرکت‌ها و ۶۸ مکاتبه جهت رفع مشکلات با دستگاه‌های متولی داشته‌ایم که با پیگیری‌های انجام شده منجر به احیا، تجدید فعالیت، افزایش ظرفیت و پیشگیری از تعطیلی ۷۵ شرکت شده است.

بازرس‌کل استان ضمن اشاره به تکریم ارباب رجوع، عنوان کرد: در این راستا به‌طور مستمر مکاتبات، تذکرات و بازدیدهای سرزده‌ای انجام شده و در نتیجه آن طبق گزارش‌ها و بازخوردهایی که داشتیم هر چند رضایت بخش نیست، اما شرایط نسبت به قبل بهتر شده است.

طباطبایی در ادامه در خصوص اظهارات بعضی از مسئولین مبنی بر گرفتن جسارت از مدیران، گفت: اگر کار مبنای قانونی دارد و اثربخش است نباید نگرانی داشته باشند زیرا نه تنها مشکلی ایجاد نمی‌شود بلکه کمک می‌کنیم، اما کاری که مبنای قانونی ندارد و نفع مردم و استان در آن نیست قطعا پیگیری و برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اقدامات بازرسی‌کل استان در خصوص طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: هدفمندی یارانه‌ها امری لازم و ضروری است که در صورت اجرای مناسب نتایج بسیار خوبی را خواهد داشت.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی