سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/10/28 - 14:13
  • تعداد بازدید خبر : 213
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان اردبیل: پاکدستی و شفافیت در انجام امورات رمز موفقیت در کارهاست

بازرس کل استان اردبیل پاکدستی و شفافیت در انجام امورات را رمز موفقیت در کارها دانست.

به گزارش روابط عمومی بازرسی اردبیل؛ کاظمی‌الموتی در جریان بازدید از بنیاد خیریه حمایت از کودکان سرطانی و بی‌سرپرست شمیم مهر اردبیل، وجود خیران خوش‌نام بزرگ استانی و کشوری در این مجموعه را نعمت بزرگی برای عموم مردم بخصوص نیازمندان عنوان کرد و گفت: خیرین با کارهای بزرگشان بر روی زمین دست خدا هستند و با دست خالی غنی عالم هستند.

بازرس‌کل استان، پاکدستی و شفافیت در انجام امورات را رمز موفقیت این مجموعه و مسئولان آن عنوان کرد و افزود: شما امین مردم هستید و این خود از هر ثروتی بالاتر است.

کاظمی‌الموتی از مسئولان این بنیاد حمایتی خواست با فضای مناسب فیزیکی موجود در این مجموعه که به روزترین امکانات پزشکی و درمانی با بهترین متخصصان را در دل خود جا داده در عمومی ساختن و بهره مندی اقشار مختلف مردم با اولویت نیازمندان هم گام‌هایی بردارند.

در این بازدید قرآن نویس، رئیس این بنیاد خیریه، ضمن تشکر از حضور گرم بازرس‌کل استان اردبیل گفت: این بیناد از سال ۱۳۸۲ در حمایت از کودکان بی‌سرپرست کار خود را آغاز کرده و سپس در سال ۱۳۸۵ مرکز بیماران سرطانی ریحانه را فعال ساخت.

وی همچنین انجمن خیرین مدرسه‌ساز استان را پیشانی مهم این مجموعه در استان و کشور عنوان کرد و افزود در کنار خدمات رسانی به بیماران سرطانی و بی‌سرپرست که تمامی حمایت‌های درمانی، تحصیلی، داروخانه‌ای، بیمه‌ای، خوراک و پوشاک را به صورت رایگان برای۷۵۰ نفر از اعضای سرطانی انجام می‌دهد، تاکنون به همت خیرین مدرسه‌ساز خوشنام استانمان ۴۲۰ مدرسه در قالب ۱۸۰۰ کلاس احداث و تحویل جامعه شده و ۳۰ مدرسه دیگر هم در حال احداث است.

وی در کنار این کارها از وجود بنیاد حمایت از دانشجویان و دانش آموزان، راه‌اندازی درمانگاه دندانپزشکی و از همه مهمتر از درمانگاه عمومی و نخستین مرکز آزمایشگاهی فلوسایتومتری سلول شناسی برای نخستین بار در استان که تا ۲۰ روز دیگر به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید خبر داد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -