سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/03/25 - 13:41
  • تعداد بازدید خبر : 425
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان اردبیل تاکید کرد: تعیین تکلیف اراضی حریم و محدوده شهر بیله‌سوار

بازرس‌کل استان اردبیل بر لزوم تعیین تکلیف اراضی حریم و محدوده شهر بیله‌سوار این استان تاکید کرد و خواستار برخورد با متصرفین طبق ضوابط قانونی شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی استان اردبیل، نورمحمد کاظمی‌الموتی در جریان سفر به بیله‌سوار گفت: در راستای حفاظت و صیانت از اراضی دولتی شهرستان‌های شمالی استان اردبیل جلسه‌ای به همراه بازرسین گروه کشاورزی، دادستان شهرستان بیله سوار، مدیر امور اراضی استان، مدیر جهادکشاورزی و رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیله‌سوار در محل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیله سوار تشکیل و ضمن بحث و بررسی، تصمیماتی نیز در این خصوص اتخاذ شد.

وی دو موضوع اساسی و مهم که یکی اراضی دولتی واقع در حریم و محدوده شهر بیله‌سوار که بنام دولت، سند مالکیت اخذ شده بود و توسط اشخاصی تصرف شده و دیگری هم اراضی اهدایی معوض بازارچه مشترک در کنار گمرک بیله سوار که به علت عدم احداث بازارچه مشترک بین کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران‌، تصرف و کشت و زرع می‌گردد را مورد تاکید قرار داد.

بازرس‌کل استان ضمن بازدید حضوری دستور داد تا در اولین فرصت برابر ضوابط و مقررات اراضی مذکور تعیین تکلیف و با متصرفین طبق ضوابط برخورد و نتیجه با بازرسی‌کل استان گزارش شود.

 

 

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -