سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/05/01 - 09:03
  • تعداد بازدید خبر : 277
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل آذربایجان غربی خبرداد: ورود بازرسی برای رفع مشکلات شرکت رویان پژوهش آذربایجان/ مشکل زمین رفع شد

بازرس کل آذربایجان غربی از ورود بازرسی برای رفع مشکلات شرکت رویان پژوهش این استان خبر داد و گفت: با پیگیری‎‌های انجام شده مشکل زمین و... این شرکت مرتفع شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان آذربایجان غربی، روح الله محبوبی با اشاره به اینکه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون شعار سال مبنی بر "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" و در اجرای تاکیدات رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شرکت رویان پژوهش آذربایجان به همراه برخی از مسئولان بازدید شد، بیان کرد: در این راستا مصوبات مرتبط با اختیارات دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به آنها ابلاغ شده بود که در نهایت با پیگیری‌های مکرر و مکاتبات انجام گرفته و برگزاری جلسه در چند نوبت از سوی بازرسی کل استان، مشکلات شرکت مرتفع شد.
روح الله محبوبی با بیان اینکه مشکل اخذ زمین دو هکتاری برای اجرای نت هاوس در تاریخ ۲۶ تیرماه مرتفع و زمین از سوی سازمان جهادکشاورزی و منابع طبیعی استان تحویل شرکت شد، ادامه داد: در خصوص مشکل تأمین آب شرب، کارشناسان بازرسی کل استان به اتفاق کارشناسان شرکت آبفا به محل اعزام و نمونه برداری از آب چاه موجود در عرصه شرکت انجام و با عنایت به امکان استفاده از آب چاه با تصفیه حسب اعلام نتیجه آزمایشگاه شرکت آبفا، اقدام از سوی شرکت در دست پیگیری است.
بازرس کل آذربایجان غربی به رفع مشکل این شرکت پیرامون مطالبات اظهار کرد: سایر مطالبات شرکت در مجموع به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال مکرر از شرکت آبفای استان خوزستان و جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی در مرحله پیگیری است.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی