سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/04/25 - 11:18
  • تعداد بازدید خبر : 319
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازرس کل آذربایجان شرقی سرزده سراغ پروژه‌های آبرسانی تبریز رفت/ اعلام آمادگی بازرسی برای کمک به تسریع پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب

رئیس منطقه 5 و بازرس کل استان آذربایجان شرقی به صورت سرزده از محل پروژه احداث خط دوم آبرسانی به تبریز (رینگ جنوب غربی) واقع در ارتفاعات صعب‌العبور اسپیران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان آذربایجان شرقی، قاسمی‌وند در این بازدید در جریان پیشرفت فیزیکی و اعتباری پروژه فوق‌الذکر قرار گرفته و در جریان روند احداث مخزن 100 هزار مترمکعبی این پروژه قرار گرفت.

در ادامه بازرس کل استان آذربایجان شرقی ضمن حضور سرزده در شرکت آب و فاضلاب استان، از واحد مونیتورینگ، ارتباطات مردمی و سامانه 122 اطلاع‌رسانی آن شرکت بازدید و از آخرین وضعیت مخازن آب‌رسانی و پروژه‌های جاری شرکت آب و فاضلاب مطلع شدند.

همچنین قاسمی‌وند در جلسه‌ای با مسئولین شرکت آب و فاضلاب استان، از نزدیک در جریان مشکلات آن شرکت قرار گرفته و ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان آن شرکت، ضمن حمایت قاطع از مدیران پاک دست و شجاع، از آمادگی این بازرسی کل در جهت کمک به تسریع پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب در راستای بهبود و تامین پایدار آب شرب شهر تبریز خبرداد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -