سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/02/17 - 09:11
  • تعداد بازدید خبر : 195
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس‌کل فارس اعلام کرد؛ رصدهای نظارتی سازمان بازرسی برای تحقق شعار سال/ پیشگیری از خرید یا واردات تجهیزات خارجی غیرضروری

رئیس منطقه 3 سازمان بازرسی و بازرس کل استان فارس گفت: مهمترین شاخص‌های رشد تولید و تحقق شعار سال 1402 ؛ دانش بنیان شدن فرایندهای صنعتی و صادرات محور شدن محصولات است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، کاظم اکرمی در جریان بازدید از شرکت اساس صنعت پارس که از مراکز مهم صنعتی کشور با تأکید بر عزم جدی سازمان بازرسی در تحقق شعار سال 1402 (مهارم تورم و رشد تولید مقام معظم رهبری مدظله‌العالی)؛ مهمترین شاخص‌های رشد تولید را دانش بنیان شدن فرآیندهای صنعتی و صادرات محور شدن محصولات دانست.

وی با تأکید بر اینکه رصدهای نظارتی سازمان بازرسی منجر به افزایش تولید کالاهای استراتژیک صنعتی و پیشگیری از خرید یا واردات تجهیزات خارجی غیرضرور شده است اعلام کرد؛ برای مقابله با تحریم های ظالمانه دشمن باید تنوع بخشی به نیاز بازار داخلی، کیفیت بخشی به محصولات و قدرت رقابت‌پذیری برای صادرات محور شدن تولیدات را انجام داد.

در این بازدید مدیرعامل شرکت خواستار تسریع در تخصیص ارز توسط بانک مرکزی برای واردات مواد اولیه شد.

همچنین مقرر شد مراتب پس از ارائه مستندات از طریق معاونت‌های سازمان ارسال و پیگیری شود.

وی همچنین ضمن معرفی ظرفیت‌های تولیدی به برخی شاخص های اقتصادی و صنعتی این شرکت پرداخت و گفت:این شرکت در سال 1382 با هدف تامین نیازهای زیربنایی صنایع مختلف در زمینی با زیربنای بالغ بر 11,000 متر مربع احداث شده و مشتمل بر 4 سالن تولید است.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی