سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/02/13 - 15:59
  • تعداد بازدید خبر : 330
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس‌کل استان گلستان: عدم گزارش حراست‌ها به سازمان بازرسی به منزله ترک فعل آنها است

جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه با حضور بازرس قضایی و بازرس‌کل استان گلستان، فرماندار، رئیس دادگستری و مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان گلستان، عبدالله آقاعلیخانی بازرس قضایی و بازرس‌کل استان که به مراوه تپه سفر کرده در جلسه شورای اداری این شهرستان در خصوص جایگاه قانونی سازمان بازرسی کل کشور و نقش پیشگیرانه اقدامات سازمان و لزوم توجه به هشدارها و تذکرات نظارتی نکاتی را مطرح کرد.

آقا عیلخانی در ادامه اظهار داشت: بازرسی استان ضمن شناسایی و حمایت از مدیران و کارکنان موفق، جهت تشویق آنها به مسئولان مربوط معرفی می شوند و با مدیران متخلف نیز برخورد قانونی می شود.

آقا علیخانی در پایان توصیه های لازم به حراست‌ها جهت پیشگیری و اعلام گزارش سوءجریانات به بازرسی کل را بیان کرد و عدم گزارش آنها را به منزله ترک فعل عنوان کرد.

بر اساس این گزارش در این جلسه به مسائل و مشکلات عدیده‌ای از قبیل فقدان منبع آب (سد) و چاه عمیق برای تامین آب شرب و کشاورزی، صدور اسناد مالکیت، کمبود نیرو و ماشین آلات برای دستگاه‌های خدمات رسان، عدم پیگیری و همکاری لازم برخی از ادارات کل جهت رفع مشکلات موجود، تامین برق مورد نیاز و... پرداخته شد و فرماندار با توجه به وظیفه ذاتی و نقش حمایتی سازمان بازرسی کل کشور، درخواست مساعدت و همکاری لازم جهت رفع مشکلات و بهبود وضعیت شهرستان را از بازرسی کل استان خواستار شد.

 

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -