سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/02/18 - 09:07
  • تعداد بازدید خبر : 464
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد: کار کارشناسی و تخصصی در حوزه سازمان بازرسی از اهمیت بالایی برخوردار است

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس و اعضای هیات مدیره مرکز کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان دیدارکرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان گهگیلویه و بویراحمد، محمدمهدی صالحی در این دیدارگفت: کارشناسان می‌توانند به عنوان بازوی موثر در کنار سازمان بازرسی در امر مبارزه با فساد باشند.

وى با اشاره به تفاهم نامه‌ای که میان سازمان بازرسی کل کشور و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه منعقد شده، افزود: در جاهایی‌که نیاز به استفاده از تخصص کارشناسان باشد از ظرفیت آن‌ها استفاده خواهد شد.

صاحى با بیان اینکه کار کارشناسی و تخصصی در حوزه سازمان بازرسی از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: کارشناس باید علوم فنی و تخصصی به روز داشته باشد تا بتواند مشاهدات عینی خود را با قوانین و مقررات تطبیق و در راستای قانون اظهارنظر کند.

وى اظهار کرد: انتظار می‌رود وکلا، کارشناسان و مشاوران برای جلوگیری از اطاله دادرسی و همچنین سرعت بخشیدن به روند اجرای پرونده‌ها در بازه‌های زمانی مشخص شده، جهت افزایش دانش خود آموزش‌های به روز حقوقی، فنی و تخصصی هر رشته را بگذرانند.

بر پایه این خبر؛ بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس و اعضای هیات مدیره مرکز کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات بحث و تبادل‌نظر شد و راهکارهای لازم ارائه شد.

انتهای خبر//

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی