سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/02/28 - 09:24
  • تعداد بازدید خبر : 359
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس‌کل استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بازرسان باید برای مقابله با بسترهای فسادزا تمرکز خود را بر پروژه‌ها و موضوعات کلان بگذارند

شورای اداری بازرسی‌کل استان با حضور بازرس‌کل استان و کارکنان بازرسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه وبویراحمد؛ بازرس‌کل استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه گفت: سازمان بازرسی یک نهاد نظارتی است و وظیفه مهم و خطیری در برابر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور در دستگاه‌های اجرائی کشور بر عهده دارد که انتظار می رود کارکنان این سازمان در این راه مهم نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

محمدمهدی صالحی با بیان اینکه بازرسان نقش و جایگاه اساسی در حفظ سلامت اداری دستگاه‌های اجرایی  دارند، افزود: زحمات بازرسان از لحاظ مادی قابل جبران نیست، اما اجر معنوی فراوانی دارد و باید در مقابله با بسترهای فسادزا تمرکز و اولویت خود را بر پروژه‌ها و موضوعات کلان قرار دهند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی کارکنان بازرسی در زمینه مبارزه با فساد و تخلف در دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: در مسیر مبارزه با فساد راه خیلی سختی در پیش داریم و باید چشم بینا و تلاش خستگی‌ناپذیر داشته باشیم تا بتوانیم در راستای رسالت و اهداف سازمان جهت خدمت به جامعه کارایی و اثربخشی مطلوب را نشان دهیم.

بازرس‌کل استان در  این جلسه ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی یادآور شد: روابط عمومی چشم و گوش هر سازمانی است که می‌تواند با اطلاع‌رسانی به موقع اخبار، گزارش و فعالیت‌های مهم، نقش مهمی در برجسته نمودن واقعیت‌های خوب آن سازمان، و نشان دادن معایب آن داشته باشد.

صالحی افزود: کار روابط عمومی بر خلاف ظاهر ساده آن، شغلی پر استرس است به طوری که ششمین شغل پر استرس در جهان شناخته شده، که انتظار می‌رود سازمان‌ها به حوزه روابط‌عمومی توجه بیشتری کنند.

در ادامه این نشست به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، بازرس‌کل استان از زحمات سیدخالق غیورزادگان کارشناس روابط عمومی با اهدای لوح، تقدیر و تشکر کرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -