سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1399/09/24 - 11:37
  • تعداد بازدید خبر : 435
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
مرکزی

بازرس‌کل استان مرکزی از مدیریت جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی بازدید کرد

بازرس‌کل استان مرکزی از مجموعه مدیریت جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته و همچنین موانع و مشکلات پیش‌روی این مدیریت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان مرکزی، سیدمهدی تقوی با سرکشی و بازدید از انبارهای مدیریت جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در خصوص جابجایی و تمرکز واحدهای اداری و انبارهای این مجموعه، فرآیند جمع‌آوری، نگهداری و فروش اموال تحت توقیف این مدیریت را از نزدیک بررسی کرد.

بازرس‌کل استان پس از بازدید از مجموعه، با اشاره به وظایف ذاتی این سازمان، نسبت به رعایت توأمان حفظ حقوق مردم و صرفه و صلاح دولت تأکید کرد و خواستار تلاش برای به‌روزرسانی و تسریع در فرآیند فروش اموال مشمول مزایده، امحا کالاهای انهدامی و جلوگیری از توقف و رسوب کالاها در انبارهای اموال تملیکی، بیش از گذشته شد.

تقوی همچنین آمادگی بازرسی‌کل استان را برای ارائه راه‌کارهای قانونی در راستای حل مشکلات اجرایی اعلام کرد.

محمدپور مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی نیز اقدامات صورت گرفته در خصوص جابجایی و تمرکز انبارها در مجموعه فعلی را تشریح و مشکلات و محدودیت‌های موجود را در راستای تحقق اهداف و وظایف سازمانی بیان کرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -