سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 10:51
  • تعداد بازدید خبر : 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس‌کل استان خراسان شمالی: اشراف مسئولان به وظایف در شفافیت و تصمیم‌گیری بجا موثر خواهد بود

بازرس‌کل استان خراسان شمالی در نشست پیشگیرانه با مدیران و کارکنان بهزیستی استان خراسان شمالی گفت: اشراف به وظایف و نکات قانونی یاری‌گر مسئولان در شفافیت و تصمیم‌گیری بجا، هنرمندانه و موثر در امور خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان شمالی، صادق اسپیدکار بازرس‌کل استان با حضور در نشست آگاهی بخشی با مدیرکل، کارکنان اداره کل، معاونین و مدیران ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان خراسان شمالی ضمن بیان اهم یافته‌ها در بازرسی‌های صورت گرفته گذشته گفت: اشراف به وظایف و نکات قانونی یاری گر مسئولان در شفافیت و تصمیم گیری بجا، هنرمندانه و موثر در امور خواهد بود.

اسپیدکار افزود: تدبیر و هماهنگی لازم برای معطل نماندن ارباب رجوع و لزوم تعیین جانشین برای مدیران و کارکنانی که در محل کار حضور ندارند می‌تواند نقش موثری در افزایش رضایت مراجعه کنندگان داشته باشد.

بازرس‌کل استان تاکید کرد: هرچند بازرسی‌ها و پیگیری‌های بازرسی‌کل استان بر مبنای رعایت قوانین و مقررات از سوی دستگاه‌های مسئول است اما این موضوع نباید بهانه ای برای ترک فعل و انجام ندادن برخی وظایف قانونی باشد و بازرسی کل استان خراسان شمالی با حساسیت ترک فعل و کم کاری‌های احتمالی دستگاه‌ها را پیگیری و در صورت لزوم با آنها برخورد می کند.

اسپیدکار اضافه کرد: اداره‌کل بهزیستی استان بایستی در جهت تکریم معلولین و جانبازان امکان بهره برداری آن‌ها از امکانات و خدمات دولتی پیشگام بوده و در ترویج مناسب سازی فضاهای اداری و خدمات رسان تدبیر نموده و گام بردارد.

در این نشست برخی تنگناها و موارد قانونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -